اخبار

ردمی نوت 4 هم با دوربین دوگانه و بدنه‌ی فلزی رؤیت شد

شیائومی روز به روز به عنوان برندی که اسمارت‌فون‌های فوق‌العاده با قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به مدل‌های مشابه شرکت‌های رقیب عرضه می‌کند شناخته‌تر می‌شود. در کنار پرچمدار زیبا و  قدرتمند Mi 5، این شرکت گوشی‌های متنوع دیگری با مشخصات پایین‌تر عرضه می‌کند تا بازار گوشی‌های اقتصادی‌تر را نیز از آن خود کند. سری گوشی‌های ردمی نوت مثال خوبی برای این منظور است. گوشی‌های فراتر از میان‌رده با قیمتی فقط در حدود 200 دلار.

تصویر لو رفته‌ی اخیر که گفته می‌شود متعلق به میان‌رده‌ی آینده‌ی شیائومی با نام ردمی نوت 4 است، نشان می‌دهد که این گوشی با بدنه‌ی فلزی زیبا و دوربین دوگانه ساخته شده است. استفاده از دوربین دوگانه در حال تبدیل شدن به یکی از خصوصیات اصلی اسمارت‌فون‌های مهم شرکت‌هاست. اخیرا در هواوی P9، Honor 8 و حتی در تصاویر غیر رسمی آیفون 7 پلاس این دوربین‌ها دیده شده‌اند.

هنوز در مورد سایر مشخصات ردمی نوت 4 اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما با توجه به سابقه می‌توان گفت که این اسمارت‌فون به صفحه‌ی بزرگ 5.5 اینچی، حداقل 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و یک باتری قدرتمند –ردمی نوت 3 از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کرد- مجهز خواهد بود. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد بر خلاف ردمی نوت 3، سنسور اثر انگشتی روی بدنه‌ی پشتی این گوشی وجود ندارد؛ بنابراین می‌توان حدس زد که این سنسور مانند Mi 5 به قسمت جلوی گوشی و روی دکمه‌ی Home منتقل شده باشد.

نسخه‌ی قبلی ردمی نوت در نوامبر 2015 عرضه شده بود. اگر شیائومی از دوره‌ی 12 ماهه برای حرکت به سوی نسل بعدی پیروی کند، باید حدود 4 ماه دیگر منتظر عرضه‌ی ردمی نوت 4 باشیم. البته درز تصویری که یک تصویر تبلیغاتی از این گوشی به نظر می‌رسد، این احتمال را تقویت می‌کند که عرضه‌ی این اسمارت‌فون زودتر از انتظار اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *