اخبار

شیائومی می 6

با معرفی تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، سؤالی که ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند، این است که اولین تلفن هوشمند مجهز به این تراشه چه نام خواهد داشت. در حالی که وجود این تراشه در گلکسی اس 8 تأیید شده است، به نظر می‌رسد که شیائومی می 6 اولین گوشی هوشمند چینی خواهد بود که از جدیدترین تراشه کوالکام در آن استفاده شده است.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ایسوس قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از یک تلفن هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 رونمایی کند که البته اگر این اتفاق بیفتد،  شاهد اولین محصول مجهز به تراشه جدید کوالکام خواهیم بود.

شیائومی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای چینی است که استفاده از تراشه اسنپدراگون 835 در محصول آینده این کمپانی توسط تحلیلگر بازار، کوین وانگ، تأیید شده است. به گفته این تحلیلگر، شیائومی قصد دارد در گوشی می 6 از این تراشه استفاده کند و به‌عنوان اولین تلفن هوشمند چینی که مجهز به آخرین تراشه کوالکام است، روانه بازار شود.

کوین وانگ همچنین به این موضوع اشاره کرد که ممکن است شیائومی می 6 زودتر از گلکسی اس 8 روانه بازار شود؛ بنابراین احتمال اینکه محصول جدید شیائومی اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 باشد نیز وجود دارد.

انتظار می‌رود شیائومی می 6 شباهت زیادی به طراحی می نوت 2 داشته باشد که البته از نمایشگر کوچک‌تری استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود این تلفن هوشمند در پشت خود مجهز به ترکیب دوربین دوگانه خواهد بود و نمایشگر آن دارای لبه‌های منحنی است. متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است.

منبع : zoomit

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *