اخبار

لنوو رسماً از ZUK Z2 رونمایی کرد

به گزارش سایت گروه تجاری سها

ZUK یکی از شرکت های چینی زیر مجموعه لنوو چندی است در بازار اسمارت فون ها مشغول فعالیت است. ماه گذشته این کمپانی Z2 Pro را معرفی کرد؛ پرچمداری که از اسنپدراگون 820 کوالکوم و 6 گیگابایت فضای رم برخوردار است. این کمپانی از ZUK Z2رونمایی کرد که اسنپدراگون 820 را با 4 گیگابایت رم همراه کرده است.

لنوو رسماً از ZUK Z2 رونمایی کرد

Z2 Pro که با قیمتی کمی بیش از 400 دلار عرضه شد در مقایسه با سایر اسمارت فون هایی که از اسنپدراگون 820 برخوردارند از قیمت مناسب و اقتصادی برخوردار است. حالا Z2 با پایین آوردن بعضی از ویژگی ها توانسته قیمت را به زیر مرز 300 دلار برساند؛ مثلا طراحی ظریف و شیشه ای سه بعدی Pro به شیشه دو و نیم بعدی تقلیل یافته است. اما همچنان این گوشی به گفته زوک، یک پرچمدار با نمایشگری کوچک است.

این گوشی از نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080x1920 برخوردار است، حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است و دارای دو درگاه نانو سیم کارت است. دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسلی و با قابلیت فوکوس دوگانه و گشودگی دیافراگم f/2.2 و بسیاری قابلیت های دیگر است. دوربین جلویی نیز یک دوربین با لنز زاویه باز است که سلفی های دسته جمعی زیبایی را ثبت خواهد کرد.

لنوو رسماً از ZUK Z2 رونمایی کرد

این اسمارت فون هم مانند Z2 Pro ZUK از اسکنر اثر انگشت برخوردار است. باتری Z2 Pro یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی بود که از باتری 4100 میلی آمپر ساعتی Z1 کمی ضعیف تر بود. اما باتری Z2 یک نمونه 3500 میلی آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکوم همراه شده است. باید خاطر نشان کرد که Z2 از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می کند و دارای پورت USB Type-C نیز هست.

این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود و در کشور چین به قیمت 274 دلار به فروش خواهد رسید. ممکن است این گوشی زیباترین محصول موجود در بازار در حال حاضر نباشد، اما 274 دلار برای اسمارت فونی با پردازنده اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت رم بی نظیر است.

Z2 از 7 ژوئن، 18 خرداد، راهی بازار کشور چین می شود.

لنوو رسماً از ZUK Z2 رونمایی کرد

یک فکر در & ldquo؛ لنوو رسماً از ZUK Z2 رونمایی کرد & rdquo؛

  1. علي گفت:

    عاليه، با قيمت مناسب. كي مياريد شما؟

    1. گروه تجاری سها گفت:

      سلام سفارش کالا از چین الان قابل سفارش هستش

      1. گروه تجاری سها گفت:

        سلام هنوز موجود نیست

        1. جعفر گفت:

          آقا بالاخره هست یا نیست؟

          1. گروه تجاری سها گفت:

            سلام هنوز تو چین موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *