اخبار

نسخه ارزان تر گوشی شیائومی می میکس در راه است!!!

هنگامی که گوشی‌ می‌میکس معرفی شد، کمپانی شیائومی توضیح داد با وجود سختی‌هایی که در تولید بدنه‌ی سرامیکی این گوشی وجود دارد، مدت کوتاهی پس از زمان رونمایی، می‌میکس را روانه‌ی بازار خواهد کرد. تعدادی از کاربران در مورد محصول مورد بحث این نظر را داشتند که چرا باید از یک بدنه‌ی سرامیکی برای مدل اصلی این گوشی‌ استفاده شود و حال آنکه برخی حدس می‌زنند شیائومی به دلیل کسب نمره‌ای عالی در طراحی، این روش را در پیش گرفته است.

حال که شدت صحبت‌ها و بحث‌ها در مورد این گوشی هوشمند کم شده است، به نظر می‌رسد شیائومی در مورد طراحی می‌میکس مجددا به فکر افتاده و احتمال دارد نسخه‌ی جدیدی از این محصول را با بدنه‌ای از جنسی دیگر طراحی کند که تولید آن آسان‌تر است. بنا به اعلام منبع این خبر، مدل جدید می‌میکس سفیدرنگ است و بدنه‌ای از جنس شیشه خواهد داشت.

اگر به یاد داشته باشید، پیش از این و حدود یک ماه قبل نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مدل سفید سرامیکی می‌میکس احتمالا روانه‌ی بازار خواهد شد. در آن زمان حتی تصاویری از این مدل جدید فاش شده بود. شاید این محصول فقط یک نمونه‌ی پیش‌تولید بوده باشد و به همین دلیل در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی بخواهد یک نسخه‌ی شیشه‌ای جدید از گوشی می‌میکس را به بازار عرضه کند.

در هر صورت اگر شیائومی بخواهد مدل شیشه‌ای گوشی هوشمند مورد بحث را تولید کند، انتظار داریم قیمت این مدل جدید کمتر از قیمت مدل کنونی باشد. این کمپانی چینی همین فرایند را پس از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند می ۵ پرو انجام داد و پس از مشکلاتی که در تولید مدل سرامیکی این محصول داشت، مدل جدید شیشه‌ای می ۵ پرو را نیز روانه بازار کرد.

در فروشگاه Lynx یک مدل سفیدرنگ از گوشی هوشمند می‌میکس با قیمت ۴۳۲ دلار قرار داده شده بود ولی اکنون صفحه‌ی فروش این محصول کاملا برداشته شده است. مطمئنا این قیمت نسبت به قیمت مدل مشکی و سرامیکی می‌میکس که برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۵۰۳ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۵۷۵ دلار تعیین شده، کمتر است. هنوز مشخص نیست در صورتی که مدل شیشه‌ای و سفیدرنگ این محصول تولید شود با چه قیمتی به دست مشتریان خواهد رسید.

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ نسخه ارزان تر گوشی شیائومی می میکس در راه است!!! & rdquo؛

  1. عبدلباسط گفت:

    خیلی خوب

  2. عبدلباسط گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *