اخبار

اتمام موجودی Mi Pad 2 شیائومی در کم تر از یک دقیقه!

mipad2

محصولات شیائومی با دو ویژگی شناخته می شوند: قیمت پایین و کیفیت خوب. ماه گذشته، شرکت شیائومی رسما از نسل دوم تبلت Mi Pad رونمایی کرد. این تبلت در دو نسخه که یکی مجهز به ویندوز ۱۰ (نسخه دسکتاپ) و دیگری اندروید است، عرضه می شود. همچنین شیائومی  دو ظرفیت ۱۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی را برای این تبلت در نظر گرفته است. اخیرا نسخه ۶۴ گیگابایتی این تبلت در فروشگاه شیائومی قرار گرفت که به سرعت موجودی فروشگاه تمام شد.

طبق گفته های سایت GizmoChina،  همه موجودی فروشگاه شیائومی ظرف مدت یک دقیقه به فروش رسید که تعجب برانگیز است. شیائومی احتمالا تقاضا برای خرید این محصول را دست کم گرفته است و همین می تواند دلیل تمام شدن موجودی در این مدت زمان کم باشد.

Mi Pad 2 نسبت به نسل قبل باریک تر شده است وتنها ۶.۹ میلی متر ضخامت دارد. وزن دستگاه نیزبه ۳۲۲ گرم رسیده است که ۳۸ گرم از نسل اول سبک تر است. این تبلت به  یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۱۶۳۵*۲۰۴۸  و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. در درون این تبلت پردازنده چهار هسته ایx5-Z8500  اتم اینتل که با فرکانس ۲.۲۴ گیگاهرتز کار می کند به همراه ۲ گیگابایت رم LPDDR3 قرار گرفته است. شیائومی برای عکس برداری نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلوی این تبلت در نظر گرفته است. انرژی مورد نیاز همه این قطعات توسط باتری ۶۱۹۰mAH که به گفته شیائومی تا ۱۲ ساعت شما را همراهی می کند، تامین می شود.

نسخه ۱۶ گیگابایتی می پد ۲ با قیمت ۱۵۶ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن فقط ۲۰۳ دلار قیمت دارد. این تبلت در دو رنگ خاکستری تیره و طلایی عرضه می شود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *