دسته‌بندی نشده

دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2 تایید شد!!!

با این که قبلا شایعاتی در مورد دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) وجود داشت اما حالا با انتشار تصویر تیزر رسمی شیائومی از این محصول، دوربین دوگانه آن به صورت بسیار واضح و آشکاری قابل مشاهده است.

دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2 شباهت بسیار زیادی به ماژول دوربین دوگانه موجود در گوشی اپل آیفون 7 پلاس دارد. البته همان طور که می‌دانید این شرکت علاقه بسیار زیادی به تقلید از محصولات کمپانی اپل داشته و به همین دلیل است که این شرکت را با نام اپل چین نیز می‌شناسند. تصویر تیزر گوشی می نوت 2 نیز از هر لحاظ شباهت بسیار زیادی به تیزر رسمی آیفون 7 پلاس دارد.

شایعات منتشر شده قبلی، اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. بر این اساس این گوشی از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام به همراه نمایشگر 5.7 اینچی استفاده خواهد کرد. دو دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی این گوشی قرار خواهد گرفت و دوربین سلفی آن نیز از یک حسگر با دقت 8 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. یکی از آنها دارای میزان حافظه رم شش گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده و دیگری نیز از میزان حافظه رم هشت گیگابایتی به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *