اخبار

شیائومی می 5 ؛ دیوایسی ایده‌آل برای بازی با موبایل

همانطور که می‌دانید شرکت چینی شیائومی در سال 2011 به‌عنوان یک شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند شناخته شد. این شرکت تاکنون دستگاه‌های زیادی را به بازار عرضه کرده و اکنون به‌عنوان پنجمین تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا انتخاب شده است. شیائومی دستگاه‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه بسیاری را روانه بازار می‌کند که آخرین دستگاه معرفی شده شیائومی می 5 است که یک دیوایس عالی برای بازی با موبایل است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

سری می دیوایس‌های شیائومی از قدرت خاصی برخوردار هستند که آخرین دیوایس معرفی شده سری می در 2016 همان شیائومی می 5 است، این دستگاه ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری را دارد، که از جمله آن می‌توان به وزن سبک آن، قدرت پردازش خارق‌العاده و شارژ سریع اشاره کرد. وزن این دستگاه تنها 129 گرم است و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع 3.0 بوده و پردازشگر گرافیکی آن ادرنو 530 است که قدرت بی‌نظیری را دارد.

گوشی هوشمند شیائومی می 5 دارای صفحه‌نمایش 5.15 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بوده و تراکم پیکسل آن 428 ppi است، صفحه‌نمایش آن از جنس IPS LCD که با گوریلا گلس 4 پوشیده شده، لازم به ذکر است که این صفحه‌نمایش لمسی 16 میلیون رنگ را نشان می‌دهد.

با قدرت بسیاری که در دستگاه‌های پرچم‌دار وجود دارد، صنعت بازی سازی برای موبایل پیشرفت بسیاری کرده است و در کل بازی با موبایل رواج بسیاری پیدا کرده است. گوشی هوشمند شیائومی می 5 یک دیوایس ایده‌آل برای بازی با موبایل است، البته این امر به لطف صفحه‌نمایش باکیفیت و پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 است. به هر حال این دستگاه بسیار قدرتمند است و صفحه‌نمایش آن رنگ‌ها را واقعی‌تر نشان می‌دهد.

نسخه‌های مختلفی از گوشی هوشمند شیائومی وجود دارد که تفاوت عمده آن‌ها را در ظرفیت حافظه داخلی و ظرفیت رم است. این دستگاه در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایتی با ظرفیت رم‌های 3 و 4 گیگابایتی عرضه شده‌ که توان بازی را در زمان طولانی تضمین می‌کند. انرژی شیائومی می 5 توسط باتری 3000 میلی‌آمپری غیرقابل جابه‌جایی تامین می‌شود که به لطف تکنولوژی شارژ سریع هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شود.

حال اگر از علاقه‌مندان به دنیای بازی هستید و قصد خرید گوشی‌ هوشمند تازه‌ای را دارید باید اعلام کنم که شیائومی می 5 بهترین دستگاه موجود برای شما خواهد بود، چراکه هم قدرت پردازشی بالایی دارد و هم قدرت پایداری بسیاری دارد. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 820 مدل MSM8996 است. گوشی هوشمند شیائومی می 5 در حال حاضر در هردو بازار چینی و انگلیسی با قیمت 329 دلار در دسترس قرار گرفته است و از بهترین انتخاب‌ها برای خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *