اخبار

شیائومی از نسخه جدید گوشی هوشمند Redmi Note 3 مجهز به اسنپ دراگون 650 رسما رونمایی کرد

شرکت شیائومی سوم آبان ماه گذشته از گوشی هوشمند Redmi Note 3 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند اولین گوشی هوشمند این شرکت با حسگر اثر انگشت و بدنه تمام فلزی بود. این شرکت حالا امروز نسخه جدیدی از این گوشی هوشمند با پردازنده متفاوت و برخی پیشرفت‌ها رونمایی کرده است.

xiaomi_redmi_note_3_pro_rear

 

نسخه جدید گوشی هوشمند Redmi note 3 که شیائومی امروز از آن رونمایی کرده است را در واقع در دو نکته اصلی می‌توان از نسخه اول متفاوت دانست که جایگزینی پردازنده شش هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 650 کوالکام با پردازشگر گرافیکیAderno 510 به جای پردازنده Helio X10 مدیاتک تفاوت اصلی آن است.

xiaomi_redmi_note_3_pro

تفاوت دیگر نسخه جدید این گوشی هوشمند با نسخه اولیه در بخش دوربین است که شیائومی دوربین 13 مگاپیکسلی نسخه اولیه را به دوربینی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 و فوکوس خودکار مجهز کرده است.

مایقی مشخصات فنی نسخه جدید این گوشی هوشمند تقریبا مشابه نسخه اولیه آن است که شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p، باتری 4050 میلی‌امپرساعتی و دو گیگابایت رم در نسخه با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم در نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

شیائومی این گوشی هوشمند را ابتدا در بازار هند با قیمتی معادل 151 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی عرضه خواهد کرد اما هنوز در خصوص عرضه آن در سایر بازارهای جهانی سخنی به میان نیاورده است.

یک فکر در & ldquo؛ شیائومی از نسخه جدید گوشی هوشمند Redmi Note 3 مجهز به اسنپ دراگون 650 رسما رونمایی کرد & rdquo؛

  1. ملیسا گفت:

    سلام…خسته نباشید…
    این گوشی جدید ردمینوت 3 تقریبا کی میرسه به دستتون?سفارشش اصلا شروع شده?سفارش دادین ایران?تا عید میاد…?برا نامزدم گوشی می خوام بگیرم…موندم صبر کنم تا بیاد یا همون ردمی 3 رو بخرم…راهنماییم کنین ممنون میشم…
    با تشکر از گروه سها..

    1. گروه تجاری سها گفت:

      درود برشما الان چین تعطیلات هست وقیمت ها خیلی بالاست انشاالله تا 15 روز دیگه موجود میکنیم

  2. سارا گفت:

    گوشی قشنگیه

  3. علی گفت:

    سلام…نمیدونم چن نفر مثه من رفتن سراغ این گوشیو مشخصاتش.اگه بخوام تو یه جمله بگم اینه «گل بود به سبزه نیز آراسته شد» این گوشی که تو گوشیای میان رده رقیب نداشت حالا یه پردازنده غولی چون اسنپ دراگون ۶۵۰ که قبلا ۶۱۸ بود بهش اضافه کردن.دوربینشم ۱۶ کردن.ینی لنگه نداره تو قیمت خودش.از مدیران سایت خواهش میکنم به محض انتشار این گوشیو بیارن تا هممون بخریم و استفاده کنیم.بدون شک بهترین گوشی موجود تو بازار خواهد بود تو این رنج قیمت.با تشکر

    1. گروه تجاری سها گفت:

      سلام به دوستان و همراهان گرامی
      اولا یه تشکر صادقانه و صمیمانه به همه ی دوستان خوبمون که ما را همراهی کردن و ماهم سعی کردیم که همیشه بهترین محصولات به بهترین قیمتها را برای شما عرضه کنیم.
      ردمی نوت ۳ پرو معرفی شد چه سیاستی پشت این معرفی زود هنگام بوده را نمیدونیم ولی محصول خوبی را معرفی کرد.
      هفته ی جاری تعطیلات چین هستش به مدت دو هفته و هنوزم تو خود چین این گوشی موجود نشده با این حساب اگه بعد تعطیلات موجود بشه و ما اقدام به خرید کنیم تقریبا ۵۰ روزی طول میکشه.البته به شرطی که موجود بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *