اخبار

صفحه نمایش تاشو شیائومی!!!

به تازگی تصویری از یک صفحه نمایش تاشو به بیرون درز پیدا کرده که بر روی آن سیستم عامل اندروید و رابط کاربری شیائومی اجرا شده است. با این حال از آن جا که هیچ سخت افزاری در زیر این صفحه قرار ندارد، به اعتقاد برخی از کارشناسان این تصاویر تنها می‌توانند خیالی باشند. در هر صورت قضاوت را به شما می‌سپاریم.

در دنیای تکنولوژی موبایلی، یکی از رویاهایی که هر شرکتی آن را در سر دارد ساخت گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو است. از سالیانی قبل تا به حال ما رویای داشتن یک گوشی هوشمند، تبلت و یا هر گجت موبایلی دیگری را در ذهن خود داشته‌ایم که به راحتی و بدون آن که بشکند، خم شده و در جیب ما قرار بگیرد.

در یک خبر جدید آمده است که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی، کمپانی شیائومی مشغول دست و پنجه نرم کردن با یک صفحه نمایش تاشو است که به نظر می‌رسد مربوط به یک گوشی هوشمند می‌شود. دو رندر از این صفحه به بیرون درز کرده است و همانطور که می‌بینید تصویر زیر نشانگر اجرای اندروید و رابط کاربری اختصاصی شیائومی بر روی این صفحه نمایش تاشو است.

به هر حال هیچ سیلیکونی را زیر این صفحه نمی‌بینیم و به نوعی بر روی هوا معلق است؛ بنابراین این می‌تواند یک صفحه نمایش مستقل باشد و یا چیز دیگری خواهد بود که هنوز مشخص نیست. ولی اگر چنین چیزی به حقیقت بپیوندد، باید بگوییم که شیائومی موفق به تولید صفحه نمایشی شده که شما می‌توانید به هر طرفی که خواستید آن را خم کنید.

xiaomi-bendable-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *