اخبار

10 گوشی برتر ماه آوریل!!!

محصولات چینی به جهت مقرون به صرفه بودن از جذابیت بالایی برخوردارند .در صنعت تلفن هوشمند نیز همین‌طور است. در گذشته وقتی صحبت از گوشی چینی به میان می‌آمد، نخستین چیزی که از ذهن ما خطور می‌کرد کیفیت ساخت پایین آن بود؛ اما دیگر امروزه تولیدکنندگان چینی راه و روش درست ارائه یک محصول تمام عیار را یاد گرفته‌اند و شاهد گوشی‌های هوشمندی از آن‌ها هستیم که بزرگان این عرضه را با قیمت مناسب خود به چالش جدی کشیده‌اند.

در اینجا شما را با 10 گوشی برتر ماه آوریل آشنا میکنیم.

1- شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5)

 

sohatrade.com

 

 

 

می 5 پرچم‌دار جدید کمپانی شیائومی است. این گوشی چینی که در ماه فوریه برای نخستین بار معرفی شد، در حال حاضر فروش محدودی را به خود می‌بیند. این هندست به یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، 3/4 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 820 مجهز است. جنس بدنه آن از فلز باکیفیت بوده و از یک کلید فیزیکی هوم در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد که البته اسکنر اثرانگشت نیز درون آن به کار رفته است.

2- وان پلاس 2 (OnePlus 2)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

 

گوشی چینی وان پلاس 2 در اواسط سال گذشته میلادی بود که به‌صورت رسمی توسط کمپانی وان پلاس معرفی شد. این گوشی هوشمند به 4 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و یک تراشه اسنپدراگون 810 مجهز است. وان پلاس 2 همچنین دارای یک سیستم عامل بسیار سبک مبتنی بر اندروید به نام Oxygen OS است که می‌تواند تجربه متفاوتی برای کاربران باشد. در حال حاضر فروش این محصول تنها به‌وسیله دعوت‌نامه انجام می‌گیرد.

3- هواوی پی 9 (Huawei P9)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

پی 9 پرچم‌دار تازه وارد کمپانی هواوی است. در حال حاضر دو مدل رسمی رونمایی شده از این گوشی هوشمند دارای مشخصاتی نسبتاً مشابه بوده و تفاوت اصلی در اندازه صفحه نمایش آن‌ها است. نسخه اصلی این گوشی به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، 3/4 گیگابایت حافظه رم و تراشه Kirin 955 مجهز است. مدل پی 9 پلاس نیز از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، 4 گیگابایت رم و تراشه‌ای مشابه با مدل اصلی بهره می‌برد.

 

4- میزو پرو 5

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

 

میزو پرو 6 هنوز در بازار موجود نشده است و به تازگی معرفی شده است؛ اما در عوض میزو پرو 5 نسل گذشته این گوشی چینی هنوز هم می‌تواند گزینه ایده آلی برای خرید یک گوشی تمام عیار باشد.این فبلت به یک صفحه 5.7 اینچی فول اچ دی AMOLED، دوربین 21 مگاپیکسلی و یک کلید فیزیکی هوم چندکاربردی به نام mBack مجهز است.

5- هواوی میت 8 (Huawei Mate 8)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

میت 8 هنوز هم پرچم‌دار فبلت‌های کمپانی هواوی است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی بوده و به 3/4 گیگابایت رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه Kirin 950 است. از دیگر مشخصات این فبلت قدرتمند باید به وجود یک باتری 4,000 میلی‌آمپری، دوربین 16 مگاپیکسلی و اندروید 6.0 مارشمالو اشاره کرد که به ارزش این محصول افزوده‌اند.

6- وان پلاس ایکس (OnePlus X)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

وان پلاس ایکس یکی دیگر از محصولاتی بود که کمپانی وان پلاس آن را در سال گذشته میلادی معرفی کرد. این محصول میان‌رده نیز همانند دیگر محصولات شرکت چینی وان پلاس جهت خرید نیازمند دعوت‌نامه است.این گوشی چینی به یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، 3 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 801 مجهز شده است. جنس بدنه آن از فلز بوده و جزو معدود محصولات میان‌رده است که دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت است.

7- زد تی ای نوبیا زد 9 (ZTE Nubia Z9)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

 

نوبیا یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی زد تی ای است که تا اواخر سال جاری قرار است فعالیت خودش را نیز گسترده‌تر از گذشته کند. سال گذشته شاهد عرضه مدل‌های مختلفی از نوبیا بودیم که از بهترین آن‌ها باید به مدل زد 9 اشاره کرد. این تلفن هوشمند علاوه بر بدنه فلزی باکیفیت خود، دارای سخت افزار بسیار مناسبی نیز هست. تراشه اسنپدراگون 810، 3/4 گیگابایت رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به OIS از جمله امکانات مهم این گوشی چینی به حساب می‌آیند.

8– شیائومی می نوت پرو (Xiaomi Mi Note Pro)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

 

کریسمس سال گذشته همراه با گوشی زن فون 2 ایسوس شاهد رونمایی می نوت پرو از سوی کمپانی شیائومی بودیم. این فبلت درست همانند گوشی می نوت از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است. صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD، 4 گیگابایت رم و تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 810 (پرچم‌دار تراشه‌های سال گذشته کوالکام) از جمله مشخصات مهم این محصول است.

9- ایسوس زن فون 2 (Asus ZenFone 2)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

 

ایسوس زن فون 2 یکی از قدیمی‌ترین محصولات موجود در این لیست است. این گوشی چینی (ساخته شده توسط رگلاتورهای چینی کمپانی ایسوس) نخستین هندست دنیا بود که به 4 گیگابایت رم مجهز شد و در زمستان سال گذشته عرضه شد. نکته قابل توجه این گوشی قدرت بسیار مناسب خود است. اگر می‌خواهید صاحب یک گوشی هوشمند قدرتمند مجهز به 4 گیگابایت رم شوید و برای آن هزینه زیادی را پرداخت نکنید، به نظر می‌رسد که زن فون 2 گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

10- میزو ام ایکس 5 (Meizu MX5)

 

10 گوشی چینی برتر ماه آوریل

 

 

 

میزو ام ایکس 5 یک گوشی چینی تمام عیار بوده که در کنار مشخصات بسیار خوب خود دارای قیمت کمی است. این محصول به 3 گیگابایت رم، تراشه 64 بیتی هلیو ایکس 10 و دوربین 21 مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر آن در این محصول شاهد حضور یک کلید فیزیکی هوم نیز هستیم که در زیر آن اسکنر اثر انگشت به کار رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *