اخبار, تکنولوژی

گوشی جدید وان پلاس 3 در دو نسخه جدید عرضه می شود

به گزارش سها مرکز فروش محصولات شیائومی در ایران ؛ ظاهرا شرکت وان‌پلاس قصد دارد که پرچمدار جدید خود یعنی گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 (OnePlus 3) را در دو نسخه مختلف روانه بازار کند. احتمالا نسخه برتر این گوشی از رم 6 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود.

گوشی وان پلاس 3

گوشی وان پلاس 3

کمپانی وان‌پلاس یکی از شرکت‌هایی است که گوشی‌های هوشمند بسیار قدرتمندی را با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار می‌کند. این شرکت به سری محصولات وان‌پلاس خود لقب “قاتل پرچمدار” یا “Flagship Killer” را داده و بدین صورت این سری از محصولاتش را رقیبی جدی برای سایر پرچمداران کمپانی‌های دیگر می‌دانید.

اما به تازگی شاهد فاش سازی مشخصات فنی پرچمدار جدید و آینده شرکت وان‌پلاس بودیم. اطلاعات مربوط به این گوشی در دو بنچمارک GFXBehch و AnTuTu مشاهده شدند. چندی پیش اطلاعاتی از سوی برخی منابع چینی زبان مبنی بر احتمال معرفی گوشی وان‌پلاس 3 در دو نسخه مختلف ارائه شده بود. بر این اساس گفته شد که این دو گوشی با کدهای اختصاصی A3000 و A3003 شناخته می‌شوند. اطلاعات کنونی ارائه شده از سوی دو بنچمارک GFXBehch و AnTuTu نیز این موضوع را به تایید رسانده‌اند، اما در اطلاعات این دو بنچمارک دو نسخه مختلف گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 با کدهای اختصاصی Rain A3000 و Rain Rain A3000 معرفی شده‌اند.

بنا به گزارش سها ، گوشی هوشمند مد نظر در بنچمارک GeekBench با لقب Rain Rain A3000 معرفی شده و از اطلاعات مندرج در آن مشخص است که دستگاه به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام و رمی 6 گیگابایتی مجهز می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم اندروید 6.0.1 مارشمالو است. این گوشی در وضعیت تک هسته‌ای بنچمارک GeekBench امتیاز 2266 را ثبت کرده و در وضعیت چند هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 5012 را به ثبت رسانده است.

گوشی وان پلاس 3

گوشی وان پلاس 3

اما در بنچمارک AnTuTu نسخه‌ای از گوشی وان‌پلاس 3 مورد اشاره واقع شده که از رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند است. این نسخه از گوشی وان‌پلاس 3 هم به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز شده و کد آن با عنوان Rain A3000 کاملا قابل مشاهده است. این بنچمارک شامل جزئیات بیشتری بوده و طبق اطلاعات مندرج در این بنچمارک، نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی گوشی وان‌پلاس 3 از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایتی بوده و دوربین اصلی آن از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین از سنسوری 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی این گوشی استفاده می‌شود.

گوشی وان پلاس 3

گوشی وان پلاس 3

هنوز صحت اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی شرکت وان‌پلاس تایید نشده‌اند. برخی از منابع چینی زبان عقیده دارند که وان‌پلاس پرچمدار جدیدش را در روز بیست و هشتم ماه می معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود و نسخه‌ای از آن به مراتب قدرتمندتر از نسخه استاندارد این محصول خواهد بود. شاید شرمت وان‌پلاس نسخه برتر این گوشی هوشمند را به صفحه نمایشی بزرگ‌تر نظیر 5.8 اینچی با وضوح تصویر QHD مجهز سازد و شاید از سبک طراحی خمیده در نمایشگر آن استفاده کند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که شرکت وان‌پلاس “قاتل پرچمدار” جدید خود را با چه مشخصات و تحت چه شرایطی معرفی می‌کند!

منبع: phonearena

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *