اخبار

گوشی OPPO Find 9 با نمایشگر 4K ماه ژوئن عرضه می شود

به گزارش سها مرکز فروش محصولات شیائومی در ایران ؛ طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا کمپانی اوپو (Oppo) قصد دارد که طی ماه ژوئن سال جای از گوشی هوشمند اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) خود پرده‌برداری کند. این گوشی هوشمند به نمایشگری با وضوح 4K مجهز می‌شود.

شرکت اوپو یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی تولید کننده گوشی به شمار می‌رود که سال گذشته چیزی در حدود 50 میلیون نسخه گوشی هوشمند را به فروش رساند. محصولاتی همچون اوپو R7 و R7 Plus از جمله محبوب‌ترین محصولات این برند چینی به شمار می‌روند. بنا به گزارشات به دست آمده، اوپو سال گذشته 15 میلیون نسخه از این دو گوشی را به فروش رسانده است. حال به نظر‌ می‌رسد که محصول با کیفیت دیگری از سوی این شرکت در راه است.

اپو فایند 9

اپو فایند 9

به گزارش سها، ظاهرا شرکت اوپو در ماه ژوئن سال جاری از گوشی هوشمند فایند 9 خود پرده‌برداری خواهد کرد. این گوشی هوشمند در واقع جانشین گوشی هوشمند فایند 7 (Oppo Find 7) محسوب می‌شود که در سال 2014 میلادی شاهد رونمایی از آن بودیم. متاسفانه بنا به دلایل خاصی شرکت اوپو در سال 2015 از نسخه جایگزین این گوشی پرطرفدار و با کیفیت رونمایی نکرد و حال نسخه جدید این محصول با نام فایند 9 معرفی می‌شود. طبق گزارشات به دست آمده، شرکت اوپو قصد دارد که گوشی هوشمند فایند 9 خود را به صفحه نمایشی با وضوح تصویر 4K مجهز کند. متاسفانه در این بین به اندازه نمایشگر این گوشی اشاره‌ای نشده است.

ظاهرا، اوپو فایند 9 به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز خواهد شد و رم آن 6 گیگابایتی در نظر گرفته می‌شود. همچنین دستگاه به طور پیش فرض حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد داشت. در این بین برخی از کارشناسان معتقدند که شاید اوپو این گوشی هوشمند را در دو نسخه مختلف عرضه کند و نسخه‌ای از آن را به نمایشگری با لبه خمیده مجهز سازد. این گوشی بدون تردید از تکنولوژی شارژ سریع بسیار قدرتمند VOOC پشتیبانی خواهد کرد. لازم به اشاره است که به موجب وجود تکنولوژی شارژ سریع VOOC اوپو، یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی می‌تواند ظرف مدت زمان 15 دقیقه فول شارژ شود.

منبع چینی زبان ارائه کننده این خبر اشاره کرده که گوشی هوشمند فایند 9 اوپو از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند شده و قیمت آن احتمالا در حدود 400 دلار در نظر گرفته می‌شود. با این وجود هنوز صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی شرکت اوپو به تایید نرسیده‌اند. در هر صورت چنانچه این گوشی از سوی شرکت اوپو معرفی شود، بدون تردید محصولی جالب توجه خواهد بود و به سادگی توجه کاربران را به سمت و سوی خویش جلب می‌کند.

منبع: androidheadlines

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *