اخبار, شیائومی, گوشی شیائومی

رونمایی از دستبند هوشمند شیائومی Mi Bunny مخصوص کودکان

به گزارش سها نمایندگی رسمی فروش محصولات شیائومی در ایران ؛ در حالی که بسیاری از شما عزیزان منتظر رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی بودید این کمپانی ساعاتی پیش از Mi Bunny، گجت پوشیدنی شیائومی برای کودکان رونمایی کرد؛ Mi Bunny در واقع نوعی ساعت هوشمند به شمار می رود که علاوه بر برقراری تماس، به نشان دادن موقعیت کودکان به والدینشان می پردازد و در صورت نیاز کودک به والدین، با فشار دادن یک دکمه به آن ها اطلاع می دهد.

گفتنی است Mi Bunny در کنار برخورداری GPS، از وای‌ فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌ کند؛ هم چنین جنس این گجت تمام پلاستیک است و بندهای سیلیکونی زیبایی دارد و باتری 300 میلی‌ آمپر‌ساعتی این ساعت هوشمند تا 6 روز در حالت استندبای دوام دارد.

در مورد برقراری تماس برای نشان دادن موقعیت کودکان به والدینشان نیز بد نیست بدانید که بر روی این محصول دکمه SOS نیز به چشم می خورد و برای اعلام اضطراری موقعیت جغرافیایی هم روی آن تعبیه شده است که در صورت لزوم، مکان کنونی کودک را در چند ثانیه به گوشی والدین ارسال می‌ کند.

Mi Bunny با اکثر گوشی های اندرویدی با نسخه 4.2 یا بالاتر، سازگاری دارد و در دو رنگ آبی و صورتی 299 یوان (46 دلار) عرضه می شود که بسیار ارزان تر از دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار برای کودکان محسوب می گردد.

دستبند هوشمند شیائومی Mi Bunny

دستبند هوشمند شیائومی Mi Bunny

دستبند هوشمند شیائومی Mi Bunny

دستبند هوشمند شیائومی Mi Bunny

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *