دسته‌بندی نشده

باعث افتخار ماست!!!

سلام به همه ی  شما خوبان

خوشحالیم که قیمتهای ما درس عبرتی برای خیلی از دلال ها شده است و به این باور رسیده اند که دوران انحصار قیمتها تمام شده است و ما را به اهدافمان که همان ارائه ی بهترین محصولات و برترین قیمتها بوده است رسانده اند.

و اما شما دوستان گرامی

جا دارد که کمی از تاریخچه ی قیمتهای محصول جدید شیائومی ردمی نوت 3 پرو برای شما بازگو کنیم.این محصول در ابتدا با قیمت 1080000 توسط برخی همکاران وارد بازار شد که با مخالفت ما روبه رو شد اما متاسفانه مخالفت بیهوده بود .زمانی که این محصول توسط گروه تجاری سها موجود شد و با قیمتی بسیار عادلانه تر از دیگر همکاران عرضه شد شاهد افت قیمت در تمامی فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور بودیم جدا از این که خیلی از همکاران این محصول را موجود نداشته و تنها جهت ابراز حضور و شاید مقابله به مثل با ما این محصول را در سایت خود با این قیمت ها عرضه میکنند.

اما موضوع اصلی اینجاست که ما نه تنها از کار آنها ناراحت نشدیم بلکه خوشحالیم که توانستیم قدمی هرچند کوچک در جهت رفاه حال دوستانمان در سراسر کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

البته ما به تمامی عزیزانی که مجبور به تهیه این محصول با قیمت نجومی شدند یک عذر خواهی به خاطر تاخیر در موجود کردن این محصول بدهکاریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *