گوشی شیائومی

پیش فروش هشت میلیون گوشی شیائومی مکس!

به گزارش سها نمایندگی رسمی فروش محصولات شیائومی در ایران ؛ یکی از راه‌هایی که امروزه در بین تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند مرسوم شده، فروش آنلاین فوری (Flash Sale) است که همیشه با استقبال کاربران مواجه شده. گوشی هوشمند شیائومی مکس که به تازگی در چین معرفی شده، در هفته‌ی آینده اولین فروش فوری خود را تجربه خواهد کرد و تا این لحظه ۱۰ میلیون نفر برای خرید این محصول اعلام آمادگی کرده‌اند.

شیائومی مکس

شیائومی مکس

به گزارش سها، اولین فروش آنلاین و فوری گوشی هوشمند شیائومی مکس Xiaomi Mi Max که اوایل هفته‌ی جاری در چین معرفی شد، در روز ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد و تا کنون بیش از ۸ میلیون‌ نفر علاقمندی خود را برای خرید این محصول اعلام کرده‌اند.

این خبر توسط شیائومی و در حساب کاربری Weibo این شرکت اعلام شد. برای مقایسه می‌توان به تلفن‌هوشمند Mi 5 شیائومی اشاره کرد که در اولین فروش فوری خود ۱۴ میلیون‌ نفر برای خرید آن ثبت‌نام کرده بودند. همچنین در نظر داشته باشید که این محصول بر خلاف Mi Max در دسته‌ی گوشی‌های پرچمدار قرار نمی‌گیرد.

مدل ۳۲ گیگابایت Mi Max همان‌طور که اشاره شد از روز ۲۸ اردیبهشت به فروش خواهد رسید. قرار است در اولین سری فروش این محصول، ۱۰۰ هزار عدد از آن در دسترس قرار بگیرد و با توجه به تعداد زیاد افرادی که برای خرید این گوشی هوشمند اعلام آمادگی کرده‌اند، سفارش یک عدد از آن کار چندان راحتی هم نخواهد بود.

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ پیش فروش هشت میلیون گوشی شیائومی مکس! & rdquo؛

  1. محمدی گفت:

    سلام این گوشی عالیه من میخام بخرم
    میشه بگید شما کی میارید ایران و با چه قیمتی؟
    باتشکر

    1. گروه تجاری سها گفت:

      سلام دوست عزیز انشااله به محض اینکه داخل چین قابل سفارش باشه موجود میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

بستن

ورود

بستن

نوار کناری رفته به بالا