اخبار

گوشی شیائومی می نوت 2 در دو مدل عرضه می‌شود!!!

در کنار رویدادهای پر سر و صدای شرکت‌هایی همچون سامسونگ و اپل و رونمایی آنها از پرطرفدارترین محصولات جهان، تولیدکنندگانی همچون شیائومی نیز در تلاش‌ هستند تا امکانات سطح بالا و قدرتمند گلکسی نوت 7 سامسونگ و سایر پرچمداران پر طرفدار را در محصولات مقرون به صرفه خود ارائه کنند. در همین راستا این شرکت چینی به زودی از گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) پرده برداری می‌کند.

طبق گزارشات لو رفته از این پرچمدار جدید چینی، با محصولی قدرتمند در درون و برون روبرو هستیم؛ از سخت افزار بالا رده و مدرن گرفته تا طراحی لوکس و خمیده بدنه محصول. اما در آخرین گزارش منتشر شده به عرضه دو مدل از گوشی شیائومی می نوت 2 اشاره شده است؛ یک مدل گران قیمت با تراشه اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت حافه رم و یک مدل استاندارد (اما باز هم قدرتمند) با تراشه اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم.

شیائومی احتمالا به نسخه گران‌تر از گوشی شیائومی می نوت 2 پسوند پرو یا پلاس را خواهد داد؛ این مدل به احتمال زیاد با حافظه داخلی 128 گیگابایت همراه خواهد بود. نسخه ارزان‌تر از گوشی Mi Note 2 شیائومی احتمالا 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و تاریخ نشان می‌دهد که شیائومی علاقه‌ای به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی ندارد.

شایعات پیرامون نسخه‌های مختلف گوشی شیائومی می نوت 2 بسیار زیاد هستند و حتی در یک مقطع خبرهایی مبنی بر مدلی با اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت حافظه رم در فضای وب منتشر شده بودند. علاوه بر این این گوشی در یک وب سایت با چیپست اسنپدراگون 821 و 4 گیگابایت حافظه رم با قیمت 399 دلار ثبت شده است. تا زمانی که تولیدکننده چینی اطلاعات دقیق مربوط به گوشی خود را منتشر نکند، نمی‌توان هیچ یک از این گزارشات را به سادگی باور کرد.

طراحی این محصول در تصاویر و رندر‌های منتشر شده، شباهت بسیار زیادی به گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) دارد. از آنجایی که گزارشات مربوط به پرچمدار کره‌ای مبنی بر هنگ کردن، منفجر شدن و مشکل باتری بسیار شایع شده‌اند، محصولی همچون می نوت 2 شیائومی می‌تواند بازار فروش خوبی را بدست آورد.

طبق خبرهای منتشر شده در فضای وب، باید منتظر برگزاری رویداد رونمایی از گوشی شیائومی می نوت 2 در اوایل ماه سپتامبر باشیم. با این حال مسئولان این شرکت بزرگ در مقابل این گزارشات ضد و نقیض سکوت کرده‌اند. به هر حال در صورت انتشار هر خبر جدیدی، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نظرهای خود را با ما در ارتباط بگذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *