اخبار, گوشی شیائومی

گوشی های هوشمند شیائومی بزودی با صفحه نمایش خمیده!

به گزارش سها نمایندگی رسمی فروش محصولات شیائومی در ایران ؛ بدون شک سامسونگ در زمینه تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش خمیده پیشتاز است و در سال 2014 این کمپانی با معرفی گلکسی نوت اج، استارت استفاده از صفحه نمایش خمیده را در گوشی هوشمند زد اما از طرفی گوشی‌ های چینی نیز با سرعت زیادی در حال پیشرفت در بازار تلفن‌ های هوشمند هستند و حال در این راستا شایعات اخیر ادعا می‌ کنند که دو غول چینی هواوی و شیائومی مشغول کار روی گوشی‌ های هوشمندی می باشند که به صفحه نمایش منحنی مجهز خواهد شد.

گوشی شیائومی با صفحه نمایش خمیده

گوشی شیائومی با صفحه نمایش خمیده

می دانیم که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی گوشی‌ های هوشمند نیز همواره در حال تغییر هستند و بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد گوشی هوشمندی با صفحه‌ نمایش تاشو نیز خواهیم بود.

حال بنابر گزارش‌ های ارسالی از کشور چین، هر دو کمپانی هواوی و شیائومی برای معرفی گوشی‌ های هوشمند خود با نمایشگر خمیده در سپتامبر جاری میلادی برنامه‌ ریزی کرده‌ اند و بر این اساس می توان نام این دو کمپانی را نیز به لیست علاقمندان به این فناوری اضافه کرد.

گفتنی است در حالی که سازندگان دیگر در حال ملحق شدن به استفاده از صفحه نمایش های خمیده هستند؛ شایان ذکر است گوشی مجهز به نمایشگر خمیده هواوی با نام تجاری Mate Edge از چیپست Kirin 950 به همراه 4 گیگابایت حافظه‌ رم بهره خواهد برد و قرار است باتری 4 هزار میلی‌ آمپر ساعتی انرژی آن را تأمین نماید.

در سوی دیگر گوشی هوشمند شیائومی نیز با نام Mi Edge یا Mi Note Edge معرفی و عرضه خواهد شد که از مشخصات فنی احتمالی آن می توان به تراشه اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و باتری 3 هزار میلی‌ آمپر ساعتی اشاره کرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *