اخبار

آغاز فروش Xiaomi Mi5 Pro در روز ششم آوریل!!!

شیائومی پرچم‌دار جدید خود یعنی شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) را در دو مدل تولید کرده است که مدل اول آن با نام می ۵ (Mi 5) فروشی نزدیک به ۱۷ میلیون را تجربه کرد و این فروش بالا فاکس‌کان را مجبور به افزایش چند برابری تولید خود کرد! مدل دوم، می ۵ پرو است که شیائومی امروز تاریخ آغاز فروش آن را اعلام کرد.

شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) یکی از اسمارت‌فون‌هایی بود که در کنگره‌ی جهانی موبایل ( MWC) سر و صدای زیادی به پا کرد و در کنار گلکسی اس ۷، اس ۷ اج و ال جی جی ۵ توانست تمام توجهات را به خود جلب کند. با اینکه مدل اول می ۵ توانست فروش بالایی را تجربه کند و مورد استقبال خوبی از سوی کاربران قرار بگیرد، اما هنوز هم خیلی از کاربران منتظر مدل پرو هستند تا آن را خریداری کنند.گفتنی است که تفاوت نسخه‌ی معمولی Mi 5 با نسخه‌ی پرو این است که نسخه‌ی معمولی با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود اما نسخه‌ی Pro دارای حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی است.

اما جالب ترین نکته در تاریخ عرضه این محصول این است که روز ششم آوریل در واقع همان روز سالگرد تاسیس شیائومی در سال 2010 می باشدو می فایو پرو نمادی برای سالگرد این کمپانی بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *