اخبار

برتری شیائومی از برند مطرح کره ای!!!

رکورد شیائومی در مقابل سامسونگ

شرکت سامسونگ اگرچه به عنوان یکی از برندهای بزرگ کره ای شناخته می شود اما رقبا سرسختی در این صنعت داشته که قطعا یکی از آنها شیائومی بوده و می توان این برند چینی را یک کمپانی بزرگ به شمار آورد. همانطور که می دانید شرکت شیائومی یک شرکت مطرح در زمینه ی طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمند می باشد که این شرکت اعتقاد دارد در هند از شرکت سامسونگ که یکی دیگر از شرکت های مطرح در طراحی و ساخت تلفن های همراه هوشمند می باشد پیشی گرفته است. چرا که نایب رئیس شرکت شیائومی در این اواخر اعلام کرده است که در هند از سایر برندهای تلفن همراه از نظر فروش تلفن های همراهش جلوتر می باشد. اما در مقابل گفته های این شرکت ، شرکت سامسونگ اعلام کرده است که شرکت شیائومی هنوز نتوانسته در سهم کلی از بازار هند به سامسونگ برسد. البته می توان گفت که شرکت سامسونگ تنها ارسال تلفن های همراهش به فروشندگان را در این زمینه در نظر گرفته است نه به فروش رسیدن آنها را.

البته مدیر عامل شرکت سامسونگ اعلام کرده است که شرکت شیائومی پلتفرم تاثیرگذاری در زمینه ی طراحی و عرضه ی تلفن های همراه هوشمند در هند می باشد که بسیاری از تلفن های همراه هوشمندی که در بازار تلفن های همراه هوشمند هند ارائه کرده است به روش سوییفت به فروش رسیده است. البته در مقابل چنین نظری که مدیر عامل شرکت سامسونگ ارائه کرد مدیر عامل شرکت شیائومی نیز اعلام کرد که ارسال تلفن های همراه هوشمند به بازار تلفن های همراه هوشمند به این معنا نیست که آن شرکت ارسال کننده تلفن های هوشمند به موفقیت رسیده است چرا که می توان یک انبار درست کرد و تلفن های همراه فروش نرفته را در آن جا جمع کرد.

اما به دور از بسنده کردن به گفته های مدیر عامل های شرکت های سامسونگ و شیائومی بهتر است به آمارها و ارقام ها بپردازیم. براساس تخمین های بدست آمده ارسال تلفن های همراه هوشمند شرکت شیائومی به بازار هند در سه ماهه ی چهارم سال 2017 رقمی برابر با یک چهارم کل گوشی های ارسالی به بازار تلفن های همراه هوشمند هند می باشد. که چنین تخمینی فراتر از سهم 24 درصدی شرکت سامسونگ در بازارهای تلفن های همراه هوشمند هند می باشد. به نظر می رسد که با چنین روندی که شرکت شیائومی پیش گرفته است این شرکت در سال جاری بتواند رکورد بزند و در عملکرد سالانه از شرکت سامسونگ جلو بزند. چرا که بازار تلفن های همراه هوشمند هند برای بسیاری از شرکت های طراح و تولید کننده ی تلفن های هوشمند به بازاری تبدیل شده است که نشانه ای از اشباع شدن ندارد. اینکه شیائومی به موفقیتی دست پیدا می کند نشان از عزم جدی کمپانی برای کنار زدن رقبا بزرگی چون سامسونگ، اپل و چندی دیگر بوده که توانستند نامی بزرگ برای خود ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *