اخبار, گوشی شیائومی

مدیر عامل شیائومی در حال استفاده از فبلت شیائومی Mi Max و دستبند Mi Band 2

به گزارش سها تنها نمایندگی رسمی فروش محصولات شیائومی در ایران ؛ ظاهرا آقای لی جون (Lei Jun) مدیر عامل کمپانی شیائومی در حال استفاده و آزمایش دو محصول جدید این کمپانی است. فبلت Mi Max و دستبند هوشمند Mi Band 2 شیائومی دو محصول مورد نظر محسوب می‌شوند.

چند وقتی است که شایعات زیادی در رابطه با فبلت جدید کمپانی شیائومی می‌شنویم. فبلتی که با نام اختصاصی Xiaomi Mi Max معرفی می‌شود و به تازگی گفته شده که احتمال تجهیز آن به تراشه‌ای اختصاصی و ساخته شده توسط کمپانی شیائومی وجود دارد. همچنین محصول دیگری که چندین بار اطلاعاتی در رابطه با آن فاش شده دستبد فیتنس Mi Band 2 شیائومی است. این دو محصول در واقع دستگاه‌های هوشمندی هستند که انتظار داریم در آینده نزدیک از سوی برند شیائومی معرفی شوند. به همین دلیل به تازگی سری شایعات و خبرهای مرتبط با آن‌ها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

 لی جون مدیر عامل شرکت شیائومی

لی جون مدیر عامل شرکت شیائومی

اما حتما می‌دانید که پیش از معرفی رسمی هر محصولی باید بررسی‌ها و آزمایش‌های خاصی بر روی آن صورت گیرد. یکی از روش‌هایی که به تازگی رواج یافته و کمپانی‌های چینی به منظور بررسی عملکرد محصولات جدیدشان از آن استفاده می‌کنند، به کارگیری نمونه نهایی محصول جدید مد نظر در شرایط حقیقی است. به بیان دیگر این شرکت‌ها پیش از رونمایی از هر محصولی برای مدت زمان خاصی عملا از آن استفاده می‌کنند تا کیفیت عملکرد دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهند.

در همین راستا، ظاهرا آقای لی جون مدیر عامل شرکت شیائومی هم در حال استفاده و بررسی کیفیت عملکرد دو محصول جدید نامبرده برند شیائومی است. وی به تازگی تصاویری را منتشر کرده که در آن فبلت Mi Max شیائومی و دستبند فیتنس Mi Band 2 این شرکت به وضوح قابل مشاهده هستند و کاملا مشخص است که وی در حال استفاده از این دو محصول است. البته در این بین به طور قطعی مشخص نیست که تصویر گوشی هوشمند ارائه شده مربوط به فبلت Mi Max باشد، اما در رابطه با دستبند فیتنس Mi Band 2 هیچ جای شک و تردیدی وجود ندارد.

1

به گزارش سها ، ظاهرا شیائومی در طراحی دستبند فیتنس Mi Band 2 از سبکی جدید استفاده می‌کند. این دستبند برخلاف دستبندهای Mi Band 1 و Mi Band 1S به صفحه نمایشی مجهز است و دکمه فیزیکی نسبتا بزرگی در کنار آن دیده می‌شود. شیائومی همواره دستبندهای فیتنس خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای روانه بازار کرده و این موضوع سبب شده که استقبال خوبی از این سری محصولات برند شیائومی صورت پذیرد. انتظار داریم که قیمت دستبند Mi Band 2 شیائومی هم به همین ترتیب در نظر گرفته شود.

اما در تصویر دیگری که از میز شام آقای لی جون گرفته شده، گوشی هوشمندی بزرگ قابل مشاهده است. این گوشی احتمالا همان فبلت Mi Max شیائومی محسوب می‌شود که طی چند وقت اخیر شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده است. این فبلت از صفحه نمایشی 6.4 اینچی بهره‌مند می‌شود و احتمالا وضوح تصویر فول‌ اچ‌ دی و یا QHD را ارائه می‌کند. در رابطه با این فبلت دو نوع خبر مختلف ارائه شده که یکی از آن‌ها اشاره به تجهیز این فبلت به بستر سخت افزاری بسیار قدرتمند داشته و خبر دوم اشاره به تجهیز آن به بستر سخت افزاری میان رده دارد. بنابراین هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که این محصول از نظر سخت افزاری چه خصوصیات و ویژگی‌هایی را به همراه دارد!

2

در این بین خبی دیگری نیز منتشر شده که از احتمال تجهیز این فبلت به سیستم روی چیپ (SoC) اختصاصی برند شیائومی دارد. گفته شده که این تراشه با لقب Rifle معرفی می‌شود و اولین تراشه‌ای محسوب می‌شود که به طور انحصاری توسط کمپانی چینی شیائومی تولید شده است. در هر صورت هنوز اطلاعات دقیق‌تری در این رابطه منتشر نشده اما با توجه به تصاویری که آقای لی جون منتشر کرده، بدون تردید در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی فبلت Mi Max و همچنین دستبند فیتنس Mi Band 2 شیائومی خواهیم بود.

منبع: androidheadlines

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *